Myrstackträff

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Myrstackträff

Tråkigt... Humlibumlan då? Var är du? Kommer du? Eller ska jag behöva jaga dig med pm igen? ;)
 
Sv: Myrstackträff

Hmmm jag kommer inte, jag ser så himla illa så jag vågar inte köra bil dit så det får vara.
 
Sv: Myrstackträff

Jag kan hämta upp dig och p om ni kan tänka er att trängas med elin i baksätet!
 
Sv: Myrstackträff

Attans jag fick körförbud :angel: jag som bara ser lite dubbelt :rofl:

Jag avstår nog än då från Mystacken, jag kan inte ens se på folk när jag pratar med dom mm och det är bara jobbigt så jag stannar hemma och väntar på att världen ska lugna ner sig några hekto.
 
Sv: Myrstackträff

ainasoja skrev:
Attans jag fick körförbud :angel: jag som bara ser lite dubbelt :rofl:

Jag avstår nog än då från Mystacken, jag kan inte ens se på folk när jag pratar med dom mm och det är bara jobbigt så jag stannar hemma och väntar på att världen ska lugna ner sig några hekto.

men stackare - det låter inget kul... har en mamma som ser "konstigt" och det är ju hur jobbigt som helst...

krya på dig
kramar
Helena
 
Sv: Myrstackträff

ainasoja skrev:
Attans jag fick körförbud :angel: jag som bara ser lite dubbelt :rofl:

Jag avstår nog än då från Mystacken, jag kan inte ens se på folk när jag pratar med dom mm och det är bara jobbigt så jag stannar hemma och väntar på att världen ska lugna ner sig några hekto.
Attans vad de är kinkiga, gamla gubbar som inte ser ett skit får ju köra hur som helst...:D
Jag förstår att du vill ta det lite lugnt!
 
Sv: Myrstackträff

Snurrfian skrev:
Attans vad de är kinkiga, gamla gubbar som inte ser ett skit får ju köra hur som helst...:D
Precis... Mycket bra skrivet... Min kusins morfar (90 år) borde ha blitt av med kortet för 20 år sedan... Men familjen kan inte göra nåt... De kan inte säga nåt, för vadå, han har faktist haft körkort långt före nån av dem andra ens var födda så han kan minsann köra...

För två år sedan fick han hjärnblödning, blev av med kortet... Äntligen tänkte de inom familjen nu behöver vi inte bekymra oss... Visst tre månader senare så besöker han läkaren igen och hör och häpna får tillbaka kortet... :eek: :eek: :devil: :confused: Ibland blir man förvånad... Då skall man vell kunna köra om man ser dubbelt...
 
Sv: Myrstackträff

Jag måste ställa in! Våran rörmokare ringde och talade om att han dyker upp och fixar källaren idag, så jag måste vara hemma och vara "behjälplig"....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 068
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp