Myrstackträff

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Myrstackträff

Hohoo! Jag skulle kunna göra rockad på dagarna om jag får mer än en veckas förvarning, och det inte är något speciellt på jobbet. Dock ej fredag.
 
Sv: Myrstackträff

Men det är väl lugnt, måndag och Onsdag gick inte för Mysgrisen, och fredag gick inte för dig. En tisdag kanske? Kan det vara något för alla? Och hur långt fram? Det får du säga madick, om och när du kan kasta om på jobbet.
 
Sv: Myrstackträff

Inte nästa vecka iaf, men kanske den 9e?

GAH! Såg just när jag slog i almanackan att jag lyckats lägga tandläkarbesök samtidigt som ledningsgruppsmötet... bläh!
 
Sv: Myrstackträff

9/5 kan det vara något för alla inblandade? Eller rättare sagt för så många som möjligt... ;)
 
Sv: Myrstackträff

Nä tror inte det går den 9/5 heller för min del, jag jobbar 7-16 då :(
Men ni får ta fler träffar kanske att det fungerar då, just v.19 jobbar jag ganska mycket, är bara ledig på torsdagen.
 
Sv: Myrstackträff

Snurrfian skrev:
Härligt!! ;)

Inga fler som är sugna?! Humlibumlan och det var en massa flera vill jag minas... Jag kanske ska leta på den gamla tråden och titta efter... ;)
Snurrfian tar sitt ansvar och jag fick t o m Pm ;) som jag såklart glömde svara på :o

jaha, ser att ni inte kommit fram till när ni kan och träffen ska vara.. så jag håller mig passiv tillsvidare, men är intresserad. Kan ej Onsdagar, annars är jag väldigt flexibel :D
 
Sv: Myrstackträff

Dela lugnt! Bara du kommer på träffen! ;) Jag tror att det lutar åt en tisdag ialla fall... Frågan är om vi ska börja med den 9/5 och sen tar vi med Cizzi på nästa träff? Vi kan ju träffas flera gånger!! :bump: Mer fika åt folket!! :D
 
Sv: Myrstackträff

Ja fler fikaomgångar låter som en bra ide - för ni har inte lust att jag tar med mitt prickiga barn va? :angel:
 
Sv: Myrstackträff

Snurrfian skrev:
Dela lugnt! Bara du kommer på träffen! ;) Jag tror att det lutar åt en tisdag ialla fall... Frågan är om vi ska börja med den 9/5 och sen tar vi med Cizzi på nästa träff? Vi kan ju träffas flera gånger!! :bump: Mer fika åt folket!! :D
Vid vilket snår snackar vi?
*kollar kalendern* ;)
 
Sv: Myrstackträff

Eh tid? Som sagt, jag går mest hemma, Elin går visserligen på dagis, men en dag mer eller mindre där gör ingen skillnad, så Madick kanske får avgöra när hon kan ta ta ledigt från jobbet?! Eller ni andra som jobbar, jobbar ni fm efm osv...
 
Sv: Myrstackträff

Jag MÅSTE komma ihåg att fråga om det är ok. Chefen har inte kommit än, och dagis måste tillfrågas om byte av dagar.
 
Sv: Myrstackträff

Kan tyvärr inte den 9/5.. Är inbokad med "ett par kompisar som fått barn samtidigt" då sen långt tillbaka. Men det går väl fler tåg?
 
Sv: Myrstackträff

Självklart går det fler tåg!! Myrstacken är så bra med ungarna! ;)
 
Sv: Myrstackträff

är det träff på tisdag, och vilken tid i så fall?
har beordrat maken att stanna hemma, och peppat sonen att vi ska dit och sen köpa röda vinbärsplantor... så jag hoppas det blir av...
 
Sv: Myrstackträff

Dessvärre kan jag inte komma. Har utvecklingssamtal på dagis, och har jobb över öronen den här veckan så jag kan inte byta ledig em (får åka hit ikväll och jobba mera... bläh).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 068
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp