Myrstackträff

Status
Stängd för vidare inlägg.

Snurrfian

Trådstartare
Moderator
Nu börjar väl alla risker för RS virus minska och vi kanske kan ta en liten träff med alla barn på Myrstacken i Västerås?
Många var ju sugna i vintras men ville avvakta lite! Vi är lite småförkyld för dagen men det går ju förhoppningsvis över! Någon som vill hänga på och har några specifika dagar? Jag är väldigt flexibel!
 
Sv: Myrstackträff

åhhh vad roligt... vi är väl ganska flexibla, C får väl planera in att gå på gymet samtidigt :angel:

förresten gissa vad som kom i eftermiddags och står i badrummet nu? :idea: ska kopplas in i morgon...:banana:
 
Sv: Myrstackträff

Härligt!! ;)

Inga fler som är sugna?! Humlibumlan och det var en massa flera vill jag minas... Jag kanske ska leta på den gamla tråden och titta efter... ;)
 
Sv: Myrstackträff

Men vad roligt, fungerar det så kommer jag och barnen gärna.
 
Sv: Myrstackträff

Titta nu börjar det ramla in! ;) 1 maj var det stängt, men måndagen därpå kanske? 8 maj borde det vara... :angel: :D
På efm kanske så alla hinner vakna till och ta sig iväg! ;)
 
Sv: Myrstackträff

Snurrfian skrev:
Titta nu börjar det ramla in! ;) 1 maj var det stängt, men måndagen därpå kanske? 8 maj borde det vara... :angel: :D
På efm kanske så alla hinner vakna till och ta sig iväg! ;)
8 maj är utmärkt. Den stora fyller i den vevan, så det kan bli ett litet minikalas :)
 
Sv: Myrstackträff

Hur var det med ålder på bannen?? Uppåt alltså? Har för mig att det fanns någon gräns.
Oliver tyckte att det var jätteroligt där så vi försöker gärna komma. Kanske tar med bonus sonen oxå!
 
Sv: Myrstackträff

vet inte om det är någon åldersgräns, men man får betala inträde upp till 10 år enligt hemsidan.
 
Sv: Myrstackträff

Jag har med mig Emma 15 månader och Robin 6,5 år om ingen i familjen blir sjuk...
 
Sv: Myrstackträff

Tyvärr måndag 8/5 jobbar jag 15-21 :( så jag kan inte komma, men kanske blir någon mer träff som passar oss i tid.
 
Sv: Myrstackträff

Madick, hoho, finns det någon möjlighet någon annan dag? Annars får vi väl ta flera träffar...:angel: :D
 
Sv: Myrstackträff

Tror inte vi kan den 8/5, men kan vi så kommer vi...
 
Sv: Myrstackträff

Jag tycker det låter som om vi ska hitta ett annat datum än 8/5 så fram med förslag! ;) Jag är som sagt extremt flexibel!
 
Sv: Myrstackträff

Snurrfian skrev:
Jag tycker det låter som om vi ska hitta ett annat datum än 8/5 så fram med förslag! ;) Jag är som sagt extremt flexibel!

Samma här, kan i princip jämt eftersom jag är hemma med sjukskrivning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 068
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp