Mylord Chartago

esther

Trådstartare
Är det någon som sett avkommor till denna hingst eller vet hur man hittar statestik hur han förärver sig? Han är ju 16 år, så det borde finnas en del avkommor :)
 
Är det någon som sett avkommor till denna hingst eller vet hur man hittar statestik hur han förärver sig? Han är ju 16 år, så det borde finnas en del avkommor :)

Jag har en avkomma f.11 som är Mylord Carthago - Calvaro Z - Nimmerdor.
Väldigt sportig modell med bra gångarter, bra psyke och hoppar fantastiskt! Hon har fått väldigt fina lovord från meriterade tränare/ryttare. Hon kom även 8:a på öppna 4-års championatet förra året. Ryttaren som hoppade henne där älskar henne och tycker hon ger en helt underbar känsla i hoppningen.

Har dock inte sett så många andra avkommor efter honom, vet inte varför för som du säger borde det finnas en hel del.

Lägger upp en film så du får se henne in action ;)
 
Jag har en avkomma f.11 som är Mylord Carthago - Calvaro Z - Nimmerdor.
Väldigt sportig modell med bra gångarter, bra psyke och hoppar fantastiskt! Hon har fått väldigt fina lovord från meriterade tränare/ryttare. Hon kom även 8:a på öppna 4-års championatet förra året. Ryttaren som hoppade henne där älskar henne och tycker hon ger en helt underbar känsla i hoppningen.

Har dock inte sett så många andra avkommor efter honom, vet inte varför för som du säger borde det finnas en hel del.

Lägger upp en film så du får se henne in action ;)
Tack :) Hon ser jättefin ut
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
679
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: KattenJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp