MYCKET fundersam

V

Vaccan

Min Nils, snart tio månader blev kastrerad för lite över en månad sedan. Nu efter det är han jobbigare än nånsin, det är ett evigt gnällande (högljutt bebiskrik -var inte likadant förut) och han har börjat kissat i soffan.
Jag är döless, nu stänger jag dörrn till vardagsrumet och sovrummet (kissade på mitt duntäcke en gång också) när inte jag är hemma så får han vara i hallen/köket/toaletten (där han har sin rena toa. Jag gör ren den varje dag.)
Det är också bara han som använder den toan så jag tror inte det är en "fyfanvaskitigtdetvarhär"-protest.

Kan det vara nått fel med han ( :cry:) eller är det bara nån sorts...jag vet inte...könsmognad som kom, såg och segrade trots att bollarna är borta :confused:

Hjälp :crazy:

Jag kan inte svära på att det inte har med kastreringen att göra, men katter i den åldern är i regel överjävliga. Är alltid någonstans mellan golv och tak, har sönder saker, racear på nätterna, biter dig i tårna när du sover och är allmänt tonårstrotsiga.

Liten fråga...

Vad är NILS? En katt?
Hoppas det för i så fall behöver du nog bara låta han gå igenom tråtsåldern, det löser sig oftast med åldern.
Om Nils inte en en katt så har du problem... :rofl:

nu såg jag att Nils är en katt så det är nog lungt...

hade han vart en huggorm eller en dobbermann hade jag förmodligen vart på ett annat forum :smirk:

Åh, det där är precis han (jag har klösmärken både under fötterna och på tårna :crazy:) Tyvärr så tar han sats och hoppar upp på väggarna och river med tapet på vägen ned ...tur för mej så hade nån unge ritat på dom innan jag flyttade in så jag har fått nya :angel:

Då kanske det går över (snart!) hoppas jag :o

Ja, det går över.
Men det är inte den festligaste tiden i en kattägares liv direkt.

Men det var det som var så knepigt, jag trodde (i min enfald) att man slipper sånt när kattoken är kastrerad...men det kanske inte är så :confused:

Honkatter är likadana. Det har nog mer med ålder än kön att göra.

Liknande trådar

Övr. Katt min rumskompis katt var inne på djursjukhuset och fick ett sår ihopsytt, sen skulle katten hållas inne i tio dagar och gå med tratt...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Alla vet väl att kattmänniskor är slöa av naturen, därför ska jag - mästerkatten - tipsa om lite sätt att pigga upp dom på! Alla...
Svar
11
· Visningar
1 522
Senast: bananabambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka