My Dog hjälp

AgentCarter

Trådstartare
Jag behöver lite hjälp med prisuppgifterna till my dog... Är antagligen för korkad för att förstå vad de menar! Men är det så att man har fram till den 30/11 på sig att anmäla hunden till en kostnad av 395 kr? Eller är det som det står i PM:et att den tiden går ut den 9/11?
Väldigt förvirrade enligt mig... Och hittar inte heller någon kontaktinformation så jag kan ringa och terra dem till ett svar

Sv: My Dog hjälp

Som jag har förstått det så kostar det 395 kronor fram till 30 november, efter det och fram till den 7 december så är det fortfarande möjligt att anmäla, men då till en högre kostnad :)

På hemsidan står det ju att de har förlängt anmälningstiden med den lägre kostnaden till den 30 nov.
(och där finns även kontaktuppgifter)

Tack! Jag blev så förvirrad av de två olika datumen... Hittade endast kontaktuppgifter till svenska mässan och den som där har hand om evenemanget (han hade möte hela dagen och ville ha ett snabbt svar, vilket jag misstänkte att jag kunde få utav er :bow: )

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har "råkat" anmäla mig till en nybörjartävling i rallylydnad på My dog. Jag insåg inte att det var på My dog, utan fattade bara att...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Stinaelin
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 413
Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 457
Kropp & Själ Jag längtar efter den dagen jag faktiskt får använda min hjärna igen! Det är 5 år sedan jag började med min epilepsimedicin Lamotrigin...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 683
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka