"Sidan är anpassad efter upplösning 800*600, men ser bäst ut i upplösning 1024*768"
Är det inte bättre att skriva endast att sidan ser bäst ut i 1024*768 , det ger ett mer proffisionellt intryck.
"Mitt intresse för frieserhästen började när jag sensommaren år 2000 fick börja rida en frieserhingst, nämligen Kreles."
Hade vart bättre om du skrev "vid namn Kreles" istället för nämligen, sen kanske du kan berätta lite om honom och om du vill utveckla ännu mer kanske du kan lägga till någon länk med bilder på honom för de intresserade?
På första sidan hade jag flyttat ner texten "Välkommen till min sida med frieserhingststamtavlor
Här finns alla världens godkända frieserhingstar samlade." och bilden ett steg så att det blir lite mer centrerat och inte i upper kanten,
-------------------
-------------------
-------------------
-------------------
ser du skillnaden?
tycker att gästkartan är rolig, men det är mycket reklam och det känns verkligen att du komemr till en annan sida, hade varit bättre med en vanlig gästbok, i samma stil som den övriga sidan, dessutom så tror jag att det bli ganska svårt att läsa inläggen om de blir många..
"Klicka på filen, den öppnas då i nytt fönster, "
Den öppnas inte i nytt fönster den frågar om ag vill öpnna, spara eller så, och alla kanske inte vet hur de ska göra och kanske inte vågar när det kommer en sån där meny upp, eller gör den så endast för mig? i vilket fall som helst gör en beskrivning och berätta att jag ska trycka öppna om jag vill att den ska öppnas i nytt fönster.
slutligen skulle jag tycka att det skulle varit kul om du gjorde en länk till en sida med lite fakta och diverse om själva frieser hästen, inte så mycket så att ditt syfte med sidan försvinner men lite granna, det gör att man kanske stannar längre på sida, nu är går det relativt snabbt och besöka sidan och även fast man vill så går dt inte att stanna längre.
jaja det var mina tips lycka till!