Mustang vs. Krafft

Morran

Trådstartare
Några i stallet har börjat fodra med Mustang färdigfoder istället för Krafft och jag har också funderat på att byta så att vi kan få en mängdrabatt.
Min kamel får för tillfället Krafft grund, och ligger rent näringsmässigt närmast Mustang Active.

Någon här inne som har erfarenthet av Mustang?
Rekommenderar ni att jag byter, eller gör det varken från eller till? Jag vill ha så mycket synpunkter som möjligt, eftersom jag alltid använt mig av Kraffts sortiment tidigare. (Enbart pga lathet...)
 
Sv: Mustang vs. Krafft

Mustang är bra tycker jag men de har inget foder med högt proteininnehåll som typ krafft pluss grön eller krafft protein.
 
Sv: Mustang vs. Krafft

Jag fodrar med Mustang original tror jag att det heter. Min häst är lite rörig i huvudet och därför provade jag detta foder för att det är havrefritt och det fungerar mkt bra.

Jag kan inte säga vad som är bäst men inte tror jag att du behöver tveka att byta, och får ni rabatt på det viset så är det väl bra.

Bra namn du har förresten....:)
 
Sv: Mustang vs. Krafft

Jag kommer inte exakt ihåg men det var under 100 kronor 96 eller något sånt tror jag men det var i våras jag köpte sist så det kan hända att det är strax över 100 lappen nu.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag äger en dräktig sak som matvägrar i tid och otid. Hon går in i högdräktighet i slutet på januari/början på februari. När hon inte...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: elle12
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 176
Senast: Madick
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp