Mustang millonaire, tittar ni?

Is

Trådstartare
Sitter och tittar just nu och vet inte vad jag ska säga... Ser nog ut typ så här:nailbiting:.

Den äldre mannen ser ut att vara så mjuk med sinna hästar och sedan ser man karln med tvillingpojkarna, vilka hemska människor! Om de bästa sättet att tämja en mustang är att binda fast deras huvuden i taket och (som tränaren utrycker det ungefär) låta hästarna "slå sig mjuk" så kanske det är bättre att inte tämja dem alls. Alternativet är väl döden men det där va inte trevligt att se.

Annars en väldigt fascinerande serie men tycker att man borde fått se mer från samtliga deltagare istället för det hoppandet som gjorde att man nu inte fick se så mycket av själva tämjandet som jag hade velat, det var liksom mer fokus på varför deltagarna ville vinna pengarna.

Tråden kanske skulle ha legat under hästmänniska, moderatorn kanske kan flytta den i så fall
 
Jag klarar inte av att se sånt där :( Det finns så mycket idoti kring hästar i världen, jag tappar hoppet om mänskligheten.
 
Jag kommer fortsätta följa det även om jag blir fly förbannad på karln med de två tvillingpojkarna. Tvillingpojkarna ska också tävla fast i en klass för ungdomar under 18 och de ska tävla med 1åringar men jag ville bara lappa till en av killarna när han tydligt visade (och lät det gå ut över fölet) ilska när hans föl inte var trygg med att han kröp mellan frambenen på hen. Fölet svarade med att försiktigt prova flytta på sig (inte så lätt med en ganska stor tonåring mellan frambenen ) och kille.har mage att bli arg för att de inte fungerar!

Men så till den äldre karn som verkar vara så duktig, han som vann hela tävlingen i fjol. Tyvärr fick man inte se när han tämjde sin häst men han verkar vara väldigt gullig med sina hästar, men kanske få se mer av hans träningsmetoder nästa avsnitt, synd det går så dum dag och tid.
 
Jag kommer fortsätta följa det även om jag blir fly förbannad på karln med de två tvillingpojkarna. Tvillingpojkarna ska också tävla fast i en klass för ungdomar under 18 och de ska tävla med 1åringar men jag ville bara lappa till en av killarna när han tydligt visade (och lät det gå ut över fölet) ilska när hans föl inte var trygg med att han kröp mellan frambenen på hen. Fölet svarade med att försiktigt prova flytta på sig (inte så lätt med en ganska stor tonåring mellan frambenen ) och kille.har mage att bli arg för att de inte fungerar!

.
Inte för att vara elak men det kändes som det fattades nån kniv i den lådan.
 

Liknande trådar

Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 808
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp