Muskelfång

S

speedygirl

Finns det verklgen något som heter så. Min häst fick det en gång och nu efter hand har jag fått veta att det var den sortens fång. Han hade ingen ökat puls, ingen feber, dagen efter kunde han gå ordentligt efter att han fått sin första spruta. Finns det någon som har varit med om muskelfång tidigare och kan berätta lite eller vet någonstans vart man kan läsa om det.

Sv: Muskelfång

har inte hört talas om muskelfång... bara foderfång, belastningsfång och förlossningsfång...

Vad berodde din hästs fång på?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 143
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 535
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 281
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
414
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve