Jag ber om ursäkt, jag måste ha skumläst ditt inlägg. Funkar det som du vill är det naturligtvis bara positivt!Eh va? Jag skrev att jag kommer fortsätta använda munskydd om det även fortsättningsvis har den effekten. Har inte skrivit att jag önskar krav utan att JAG kommer använda det om människor då håller bättre avstånd. Varför jag skulle använda det hela tiden vet jag inte, enda gången jag träffar folk inomhus är på nämnda ICA. Fattar inte vad du är uppriktigt nyfiken på, känns mest som du ville hugga på nånting eftersom munskyddsbärare verkar populärt att driva med här. Tänkte att jag inte ens borde ha skrivit inlägget, var bara glad över avståndseffekten det hade.
Jag menar inte att hugga någonstans, tycker inte att det drivs med dem som faktiskt bär munskydd här i tråden heller. Var har du sett det?
Däremot upplever jag att det är rätt vanligt runtom på olika forum att folk ifrågasätter varför munskyddskrav inte sätts in eller har satts in tidigare, när det redan är fritt fram för alla som vill att bära dem. Det är det resonemanget jag blir så fundersam över.
Säkert färgat av att jag personligen avskyr prylarna rätt innerligt, och bor där det råder munskyddskrav. Jag önskar inte att tvånget ska drabba Någon.