N
Nicke
Munkpeppar till hoppande vallack...fungerar det? Hur lång tid tog det innan det verkade i så fall? Måste man ge det livet ut, eller räcker det med en kur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mynta2 skrev:Hoppande valack...menar du HINGSTIG Valack ? Isåfall kan du testa Munkpeppar. Det ska vara hormonstabiliserande. Har bara använt det på *hingstigt* sto ...För mig funkade det bra. Man ska egentligen bara behöva ge det i en omgång. MEN bara för det fungerar för en del så fungerar det ju inte på alla hästar som finns. Fungerar det inte så sök andra alternativ.
Kanelbulle skrev:*gammal är bäst*
Kanelbulle skrev:*raderat......med risk för att sabba tråden så svarar jag inte på detta...fast roligt vore det! .*
Nicke skrev:Med risk för att återigen bli förpassade till "Gnäggavdelningen"....kör..
Detta kan vi inte missa...
sassymaddan skrev:Jag använde det på mitt egendomliga sto som står på bakbenen när hon inte får som hon vill och är allmänt "jobbig" oftast på tävlingar..
Märkte ingen skillnad direkt men det kan bero på att jag inte tävlade efter att jag började använda det.
men ska börja med det nu igen, nu när jag tävlar igen. Så jag får se om det hjälper.
För hon är extra lig när hon brunstar!