Mullen mouth stång

Egonson_

Trådstartare
Finns inte denna typen av bett att få tag i? Googlade för att få en bild.
Är alltså en vanlig stång med mullen mouth (mundelen lite böjd) och fasta skänklar.
Hittar bara med tungfrihet och/eller ledade skänklar. Vill alltså inte ha ett där var skänkel går att röra för sig utan vill ha det fast och INGEN port.

Typ sådant:
http://www.horsemansshop.com.au/shop/images/07232.jpg

Hittar typ ingenstans.

Sv: Mullen mouth stång

jag köpte en så i affären hos Börjes i Tingsryd, men inte sett den i katalogen, utan fanns endast i affären.

Ja det var också ett bra tips, får se om jag kan klura ut hur man handlar där.

Konstigt att de är så svåra att få tag i? Jag köpte två stycken för nåt år sen från nån av westernwebb -butikerna (minns inte vilken) men nu har jag inte sett dom på länge. Kanske inte moderna längre? Men väldigt bra bett som mina hästar tycker mycket om..

Ja det är konstigt. Fick tips om ett nu iaf, men har inte hittat på någon annan butik. Ska dock försöka leta lite mer för det måste ju finnas fler än ett tycker man.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cassiopeja
·
R
Hemmet Jag och min partner pratar lite löst om att byta ut vårt kök i framtiden (inte än på ett tag pga Oliver Twist-status just nu pga...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 983
Senast: Raderad medlem 6459
·
Dressyr Velade mellan Dressyr o Ridning men det är ju trots allt så att jag vill hitta en tävlingsmässigt bra engelsk dressyrridning så det fick...
Svar
18
· Visningar
3 232
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka