Muggar med fat?

WaterLily

Trådstartare
Min mamma önskar sig stora temuggar med fat i julklapp, och jag vet inte riktigt var jag ska hitta det? Köpte nämligen just det i julklapp till henne för några år sedan (på Åhlens) och nu hittar jag ingenting fint på Åhlens. Någon som har några bra tips? :)

Gärna i grönt, och helst då ljusare grönt. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Muggar med fat?

Säger också indiska, köpte en jättefin mugg med fat där för ett par veckor sedan , mörkbrun utsida och blågrön insida med en krackelerad effekt. Superfina! Fanns en hel del till att välja på.

Min mugg med fat syns i nedre delen av bilden:

45a26d48115e11e294d322000a1f8c09_7.jpg


877f355c115e11e28e8322000a1d012b_7.jpg


Vet inte hur stor du söker men denna rymmer 5 dl tror jag, eller ett paket nudlar och lite mer än 4 dl vatten :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
776
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
361
Senast: Shpongle
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 137
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 838
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp