Eliin_87

Trådstartare
Min häst äter just nu bara havre som kraftfoder,men han går inte helt okej på det,blir lite för "springig" osv..
Därför har jag funderat på att byta till ett fullfoder, músli foder kanske..
Har ni några tips?..
 
Jag ger mina hästar korn och kraft grund. Kornet är bra för hullet och dom blir inte sånna krutpaket av det. :banana:
 
jag skulle rekomendera Dodson och Horrell vansinigt dyrt men du får garanterat det du betalar. kostar ungerfär 175 kr per säck som innehåller 20 kg.
 
Hippo har en müsli med "normala" värden, ung motsvarande havre, till ett överkomligt pris.

mvh Jessica
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
830
Foder & Strö Min väldigt matglada häst som äter det mesta har nu visat att gränsen går vid alldeles för mycket tillskottspulver i hennes 2 dl havre...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 544
Senast: Silje
·
Foder & Strö Hej! Vi har haft lite svårt att få tag i nytt hö nu när vårat har tagit slut, men nu har vi äntligen hittat ett med okej värden...
2
Svar
29
· Visningar
2 300
Senast: Ise
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 806
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp