Msv maratonsträckor

N

Nora

Är det någon som vet i huvet hur långa A, D och E-sträckorna är/får vara i ett medelsvårt maraton? Också sträcktider, skiljer dom sig från dom lätta tiderna på A-ponny? Har tänkt prova köra msv maraton med pållen och se hur han orkar det...

Sv: Msv maratonsträckor

A-sträckan får vara 7km, D 1 km och E 7km. Tempot för skritten är samma som i lättklass och på de andra sträckorna är tempot 1 km/h snabbar. för A-ponny 11 km/h på A- sträckan och 10 km/h på E-sträckan.

Sv: Msv maratonsträckor

Tackar! Då är det bara ut i skogen och hårdträna!

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 202
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: LiviaFilippa
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: Lady_S
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar