MSV A för C-ponny

L

Lillponny

Varför finns det inga msv A för c-ponny?
Är ju lite svårt att rida SM i en klass högre, som dessutom ska vara en svår sådan...
Finns det inga c-ponnyekipage eller vad?

Därför att jag hade för mej att det stod i TR eller någonstans att svårigheten skall vara klart skärpt... :)
Men jag kollade och hittade ingenting sånt.
Till msv A stod det däremot så , det är kanske därifrån jag har fått det.
Hur som helst så måste ju terrängen på ett SM vara utslagsgivande.

ja tror de e för att de finns tyvär så få c-ponnyer och sen för att om det är msv b kan arrangören ha lätt för d-ponny samtidigt o ibland även deb för häst men ska de va msv a måste trängen vara svårare...

för att arrangörerna vill inte ha c-ponnys. för de e för mkt jobb med fler klasser typ. :mad: finns så himla mkt för d-ponnys! så jäkla dåligt!
men jag ska iaf rida msva i hofors i juni nångång! de va den enda som fanns om man inte vill åka till skåne. dåligt!

Säker på att dom ska ha Msv A för c-ponny i hofors då? AgriaFTcup kommer ju att gå i msv B där. :mad:

jo de hoppas ja verkligen att dom har!
för d-ponny hr dom iaf.
e säker på att dom har c oxå! för de har ja planerat in iaf!

TJA!!! :cool: Agria Cupen går i MVS.A i Hofors...det blev ändrat!! Mvh Annie!!! :bump:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Snurrfia
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
337
Senast: Cactus
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Vi letar C-ponny till vår dotter och har hittat en intressant 4-åring som är 139 cm, men hur stor är risken att en 4-årig welsh (valack)...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama