MSV A för C-ponny

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Lillponny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 423
L

Lillponny

Varför finns det inga msv A för c-ponny?
Är ju lite svårt att rida SM i en klass högre, som dessutom ska vara en svår sådan...
Finns det inga c-ponnyekipage eller vad?

Därför att jag hade för mej att det stod i TR eller någonstans att svårigheten skall vara klart skärpt... :)
Men jag kollade och hittade ingenting sånt.
Till msv A stod det däremot så , det är kanske därifrån jag har fått det.
Hur som helst så måste ju terrängen på ett SM vara utslagsgivande.

ja tror de e för att de finns tyvär så få c-ponnyer och sen för att om det är msv b kan arrangören ha lätt för d-ponny samtidigt o ibland även deb för häst men ska de va msv a måste trängen vara svårare...

för att arrangörerna vill inte ha c-ponnys. för de e för mkt jobb med fler klasser typ. :mad: finns så himla mkt för d-ponnys! så jäkla dåligt!
men jag ska iaf rida msva i hofors i juni nångång! de va den enda som fanns om man inte vill åka till skåne. dåligt!

Säker på att dom ska ha Msv A för c-ponny i hofors då? AgriaFTcup kommer ju att gå i msv B där. :mad:

jo de hoppas ja verkligen att dom har!
för d-ponny hr dom iaf.
e säker på att dom har c oxå! för de har ja planerat in iaf!

TJA!!! :cool: Agria Cupen går i MVS.A i Hofors...det blev ändrat!! Mvh Annie!!! :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare har C-ponnyerna ridit Medelsvår A på SM i hoppning men inför 2025 sänks nivån ett snäpp. Även nya kvalregler införs.
Svar
0
· Visningar
52
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: Snurrfia
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
978
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 555
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka