M

Matilda_o_Bonita

Nu är det så att jag har den asgammla msnversionen 5.0 och skulle vilja ladda hem den nya. Men grejen är den att datorn vägrar ladda hem den. Allt går bra tills man får upp rutan där man ska klicka sig vidare, då kommer det upp en varningsruta där det står att ett fel har uppstått och frågar om man vill skicka felrapport eller inte. Klickar man på skicka så deckar datorn och klickar man på skicka inte så avslutas hela nedladdningen av msn och man är tillbaka på ruta ett. Har försökt ladda hem den ända sedan den nyaste versionen kom, men det går bara inte. Vad är fel? :confused:
 
Sv: Msn

Testa att avinstallera den gamla versionen först, annars låter det som att det är nåt kaos i datorn...
 
Sv: Msn

Men hur gör man det då? *Oteknisk så det smäller om det*
 
Sv: Msn

Har en Windows XP och ja, har messenger instalerat.
 
Sv: Msn

Du tar bort ett program genom att klicka Start/Kontrollpanelen/Lägg till eller ta bort program. Där markerar du programmet du vill ta bort och väljer ta bort.
 

Liknande trådar

Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 960
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Jag har köpt en ny Acer Aspire V5-552 med 8 GB, 1 TB. Från första början har den börjat med startreparation när man trycker igång den...
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: dpmatte
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 636
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp