Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tiggertjejen

Får man inte skriva sin msn i trådar eller?
Tycker alla försvinner?

Sv: msn?

har ju funnits 2 trådar där vi har skrivit våra msnadresser för att binda nya kontakter men jag hittar dem inte.

ja, jag är inte ensam om att märka det iallafall.

Nu är inte jag moderator för det berörda forumet, men nej jag skulle inte tro att en sån tråd är tillåten. Använd Bukefalos Flash-chatt istället! :idea:

/Erica - moderator

Nej eller hur .. att skriva en tråd är ju perfekt sätt att få många msn samtidigt .. :confused: Varför är inte en sån tråd tillåten ? Är ju inte reklam direkt .. *suck*

Dessutom är det bara seniorer inne på den chatten

Chatta med andra ÄU:are på IRC då? Ett jättesmidigt chatprogram som man lätt kan ha i bakgrunden på datorn hela dagen. :)

Man skall inte skriva "sin msn" i trådar eller de övriga varianterna på "IM".
Man skall inte heller skriva sitt telefonummer, adress eller andra sätt till kontakt i trådar.
Vill man inte snacka med folk på forumet, finns möjlighet att använda Bukefalos FlashChat, länk finns högst upp på sidan.
Vill folk kontakta dig privat kan de själva välja att göra detta genom att skicka ett PM till dig. Ber man folk om PM är det en form av annonsering som möjligen passar bättre på radannonssidorna.
Det är roligare och bättre om diskussioner förs här där alla har möjlighet att deltaga och där de flesta finns, eller hur.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 368
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA