Msn har fått en knäpp - hjälp!

mumin

Trådstartare
När jag skriver något, på nätet eller i word t ex, så är dte precis som vanligt, men när jag loggade in på msn och skulle skriva ett meddelande där, så fick den spader.. Det går bra att skriva bokstäver a-z o siffror går bra, men om jag ska skriva tecken eller å ä ö så blir det något helt annat, tecken som inte ens är i närheten..

Har inte varit med om det förr men det känns som om msn tror att jag sitter med ett "utländskt" tangentbord?! Kan teorin vara rätt, o vet nån hur jag kan ändra detta i så fall? Jag har ganska nyligen skaffat msn, men det har inte varit några problem innan, varken på denna eller någon annan dator, och jag har vad jag vet inte ändrat några inställningar..

Nån med koll som kan hjälpa? :bow:

Sv: Msn har fått en knäpp - hjälp!

Alt+Shift... *suckar lite*

Är sugen på att skjuta den idiot på Microsoft som tyckte att det var en bra idé att ha den funktionen aktiverad automatiskt.

Liknande trådar

L
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig? Helt plötsligt så går det inte att skriva Å, Ä eller Ö när jag är inne i MSN. Jag har provat med att trycka ner...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 785
Senast: gern
·
Bukefalos Jag skulle precis skriva en akut hjälp mig tråd men nu ser jag att jag fått tillbaka bokstäverna! Det gällde Å, Ä och Ö samt några...
Svar
5
· Visningar
1 505
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Retrievertråden