Msn: Är det bara hotmailadresser som funkar?

H

High Noon

Hrm, jag är totalt nollställd med det är med msn...
Kan jag snacka med någon på msn som inte har hotmailadress, t ex home.se ?

Sv: Msn: Är det bara hotmailadresser som funkar?

Jadå, jag har MSN-konton med både Gmail och ComHem. :D

Ja, under förutsättning att denne har home.se i adressen som angavs när denne skapade sitt passportkonto.

Det går att skapa med vilket som!! :bump:
Installera bara msn-messenger och sedan kan du ha hotmail, home eller vilken annan adress du än väljer. Du skapar ett konto med hjälp av adressen och sedan behöver du bara aktivera den så funkar den lika bra som hotmail, där du kan ändra namnet osv. Annars så står det mailadress ej aktiverad. :cool:

Jag har inte Hotmail men det funkar prcis som om jag skulle ha haft hotmail......:)

Vilken som helst funkar alltså?? Eller home.se?? Jag har webaid.se, funkar det? (Fanny som inte har msn :p )

Det borde funka. När du registerar första gången kontot för messenger så pröva ange den och sedan måste du aktivera den för att kunna ändra nick osv.

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 287
Senast: Keb71
·
IT & mobiler Från en dag till en annan slutade mobila data att fungera på min telefon. Är det någon som har varit med om det (och kunde lösa...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: majola
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp