M

Montéryttare

Hur var det det var med det nu igen? Är det någon karens på tävlingshästar:confused: :confused: :confused:

Sv: Msm

Så det är 14 dagar som gäller?? Nån som vet säkert?

Montéryttare skrev:
Hur var det det var med det nu igen? Är det någon karens på tävlingshästar:confused: :confused: :confused:

vet ej om du tänkt på detta men skriv o fråga dom själva..... bara ett litet tips...:bump:

Jag är nästan 100% säker på att de släppte karensen tidigare i somras eftersom det var svårt för dem att kontrollera mängden eftersom det faktiskt finns naturligt i kroppen. Har för mig att det var i Juni eller Juli. Ring och kolla.

PRECIS vad jag oxå har för mig... tänkte att nån kanske kunde bekräfta mina misstankar... Skulle vara såååå bra o slippa tänka på karensen!

Att det fortfarande står på burkarna beror säkerligen för att etiketterna är tryckta för en tid framåt.

*lånar knapp*

Jag köpte en burk med MSM i, och på den står det uttryckligen "Ingen karens". Kan man lita på det då? :confused:

Huntress skrev:
*lånar knapp*

Jag köpte en burk med MSM i, och på den står det uttryckligen "Ingen karens". Kan man lita på det då? :confused:

Det var intressant :idea:
Vad var det för msm??

Liknande trådar

Hästvård Jag har aldrig riktigt trott på olika tillskott för en bättre prestation, utan har mer varit en sådan som förespråkat ett bra grovfoder...
Svar
8
· Visningar
469
Senast: Sirap
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama