• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare _FiA_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 520

_FiA_

Trådstartare
Okej eftersom jag är lite lost i Stockholm, så undrar jag om någon vänlig själ som hittar bra i Sthlm kan förklara hur jag tar mig till butiken Mrs H. SKa ligga på Birger Jarlsgatan 9. Kommer fram till centralstationen med tåg, sedan ?:D

Försökte på Hitta.se, men får helt enkelt erkänna att någon kartläsare blir jag aldrig:angel:

Sv: Mrs H

Ta tunnelbanan (röda linjen) mot Ropsten eller Mörby Centrum från t-centralen, gå av vid Östermalmstorg, uppgången mot Stureplan. Då kommer du ut precis längs birger jarlsgatan, tror inte det är så långt att gå! :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 477
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 507
Senast: miumiu
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
20 491
Senast: Fibusen
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag... 21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka