Mp3 problem...

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
står på min MP3 när jag försöker sätta på den att den måste formateras om :crazy: hur sjutton gör man det då? eller måste man lämna in den för att få det gjort...blir så trött. datorer/tv/mp3 SKA bara fungera :p

Sv: Mp3 problem...

Du kan nog gå in på hemsidan till det märket den är av och så står de där hur du ska formatera den.. Eller så lämnar du in den så gör dom det i butiken snabbt och enkelt.

Sv: Mp3 problem...

Om den kommer upp som en ikon i utforskaren, kan du ju bara högerklicka på den och välja formatera?
Eller kommer den inte upp där tro?
mvh

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: ufot
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 245
Senast: Mint
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur