Mountainhorse, läderridstövlar,

H

HoneysEmma

Köpte mina stövlar idag, de rätt vanliga mountainhorses, svarta, highrider, ir va de nu heter ( med snörning. )
undrar bara, hjur mkt sjunker längden ihop? min var rätt så för långa :crazy:
Elr, när jag böjer benet, hamnar det ett litet veck, precis under där knäppet upptill är. (ca 1 ½ - 3 cm ? )) Tror ni dom kommer bli alldeles för långa?
Tävling med dem imårrn. aldrig ridit i de tidigare :o

Sv: Mountainhorse, läderridstövlar,

Jag har ett par sporty rider, och dom har sjunkit ihop väldigt mycket. Hade också ett veck i knävecket där dom skavde men nu har dom sjunkit ihop så nu når dom inte ens upp till knävecket.

okej,
hade mina på tävlingen igår :p
haha, AJ mina knäveck :angel:

Det går sig till.. Mina var också alldeles för långa när jag köpte dom.. Har sjunkit ihop nu, och blivit väldigt bekväma :)

okej, braa :bow:

Har hört att dom verkligen är bekväma efter en tid :)

ja jag hade sår i mina knäveck innan dom sjönk ihop:angel:

Ja jag tycker att dom är väldigt sköna när man har gått in dom, men tycker att de sjunkit lite väl mycket.

Liknande trådar

S
Hästmänniskan Jag har ridit islandshästar hela mitt liv, har en fantastisk häst som är allt vad jag har velat haft. Svart, lång man het o känslig. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: GotAsecret
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 127
Senast: cirkus
·
Ridning Suck, jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Min ponny har varit skadad sen i april, så han vilar just nu vilket innebär att jag...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: castle_bar
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA