Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har provat dom i affär. Dom satt jättebra på mig men det betyder ju inte att dom gör det på alla. Jag gillar att dom var mjuka, kan tänka mig att de blir jobbigt om man har problem med sladdrig skänkel men har man stadiga skänklar i vanliga fall är det nog inga problem Skulle själv vilja ha ett par.
har du haft dina länge? jag tänker på hur kvaliteen är? om de slits snabbt och om det för med sig vissa bekymmer eller om de har hållt bra för ridning varje dag. jag har mjuka dyin short chaps nu, så att de är mjuka känns bara som ett plus! jag tänker på när man tävlar å så...
Jag har haft dem ett halvår, rider med dem en dag i veckan. Är ingen stövel människa. Men de är som nya iaf. Väldigt sköna, jag går ganska mycket i dem innan o efter ridning.
jag har ett par sådana stövlar. Har haft dem ett bra tag nu och dem är i ett jättebra skick! Använder dem inte så mycket nu då jag har ett par andra. Kan rekomendera dem, jättesköna läderstövlar till ett bra pris!
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...