Mountain Horse SCS3?

H

Hoppryttarinnan

Hejsan!
Funderar på att köpa Mountain Horse SCS3. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa och isåfall vad tycker ni om dem?

Olivia

MHSCS3high-calaiber.jpg

Sv: Mountain Horse SCS3?

Har haft mina i ungefär två år, och är helnöjd. Sitter som om de vore figursydda och "säckar" inte ihop.
Stort plus att jag aldrig behövt byta dragkedja :)
- Kan tillägga att jag är hoppryttare, om det gör skillnad.

Låter bra :)
Blir nog dem då! :D
Tävlar själv på nat nivå i hoppning ;D

Jag har sånna och har haft mina i ca 2,5 år. Bytte ena dragkedjan för ca ett år sedan, men det var jag som drog isönder den. haha. Annars tycker jag faktiskt att de är superbra!! Mina har säckat ihop lite men absolut inte så det ser "säckigt" ut, eller vad man ska säga. De sitter fortfarande snyggt! Har använt dem i princip varje dag sedan jag köpte dem.

Är allroundryttare, eller lite dressyr, lite islandshäst och lite hoppning ;)

Har haft mina i 2 år snart och dom är lika fina ännu. Super sköna är dom också. Det är som om dom redan skulle vara inridna när man provar dom :) Kan bara säga att jag Älskar den stöveln :) Oavsett om man har dom matchande plattorna eller inte i byglarna så ger dem ett sjukt bra stöd i foten. :)

Jag älskar mina!
De var lite för höga i början och de har tyvärr inte säckat ihop så mkt som jag hade önskat :D Har en sådan kilkalack i dem.
Har även ilägget i stigbygeln och tycker att det är kalas!

Funderar på hur länge jag har haft dem... minns inte :o 2år minst och ingen dragkedja bytt, men då har jag bara använt dem när jag har tränat (vilket inte var så ofta förut)... haft dem varje dag hela vintern (tack snälla gud för ridhus) :d

Kan varmt rekommendera :)
Har du tittat på de nya som är mer slimmade? Snygga!

Jag älskar mina!
De var lite för höga i början och de har tyvärr inte säckat ihop så mkt som jag hade önskat :D Har en sådan kilkalack i dem.
Har även ilägget i stigbygeln och tycker att det är kalas!

Funderar på hur länge jag har haft dem... minns inte :o 2år minst och ingen dragkedja bytt, men då har jag bara använt dem när jag har tränat (vilket inte var så ofta förut)... haft dem varje dag hela vintern (tack snälla gud för ridhus) :d

Kan varmt rekommendera :)
Har du tittat på de nya som är mer slimmade? Snygga!

Har också kilklack i mina, glömde nog nämna det i mitt tidigare inlägg :angel:
Och kilklack är att rekommendera, tycker dom är väldigt höga i skaftet original. Men dock den bästa stöveln jag haft så nästa par kommer definitivt bli ett par likadana! :)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
924
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show är i full gång. På lördagskvällen är det dags för Gothenburg Trophy-hoppningen.
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka