Mostly Glowing...

N

Nelly

Är det någon som vet hur avkommerna brukar bli. Jag har ett sto som jag funderar på att betäcka med Mostly Glowing.Han är ju så fin att se på.:)

Sv: Mostly Glowing...

Min högst personliga åsikt är att färgen är eftertraktad, själva individen saknar en del man kan önska....

:)

Min högst personliga åsikt är att färgen är eftertraktad, själva individen saknar en del man kan önska....

:)

vad sejer du det är ju en helt under bar häst på många sätt...
otroligt trevlig att rida både i skogen å på banan...
gätte trevlig i stallet så...hm men jag har aldrig träffat nån av komma

Har en avkomma efter honnom här hemma. En väldigt trevlig liten kille som alltid gör sitt bästa.:)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 302
Senast: Lyan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross