Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvättsvampar (under mössan) har vi ibland använt på galoppörerna, känns lite säkrare för man vet att ingen "glider in" i örat och man kan klippa till dom i bra storlek..fejko skrev:Min häst är extremt ljudkänslig så jag funderar på att köpa en huva till henne. Nu undrar jag om det finns något man kan stoppa i öronen för bara bomull kan väl inte dämpa ljudet särskilt mycket. Vad har ni för erfarenheter? Hjälper mössan?
toughcookie skrev:Tvättsvampar (under mössan) har vi ibland använt på galoppörerna, känns lite säkrare för man vet att ingen "glider in" i örat och man kan klippa till dom i bra storlek..
Men det ultimata måste väl vara att köpa riktiga öronproppar som travarna har och klippa bort snöret?
Jag har inte TR tillgängligt men har svårt att tro det inte är Ok i hoppning. Som någon annan sa, hästarna i världstoppen har knappast huva pga flygfän på inomhus tävlingar!fejko skrev:Men tydligen får man ju inte ha det när man tävlar hoppning