Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad har ni för erfarenheter av deras sadlar och träns? Har hört mest bra saker, men nu vill jag veta vad ni tycker. (Främst om sadlarna, eftersom det är en sån jag fingrar på just nu. )
Sen vill jag även veta var man kan köpa deras träns nånstans!
Jag har tyvärr inga erfarenheter av deras produkter då jag inte har några eller känner någon som har de heller. Men jag tror att några utav deras träns går att beställa hos Sadelsidan. www.sadelsidan.se
Har sett en del gamla M&N hoppsadlar och de har hållt väldigt bra. De nya (dressyren är den jag har provat) är väldigt skön och verkar vara väldigt prisvärda.
Har sett en del bättre begagnade nu senaste tiden, kanske nåt att prova?
8 år är inte så mycket på en kvalitetssadel. Jag har en gammal M&N i stallet som är 20 år gammal men ser ut som kanske 5 år. (det enda som pekar mot att den är äldre än 1 år är att lädret är så välsmort. Men all färg är kvar och inte en enda spricka nånstans.)
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Trädgård & Växter Va?! Hur är det ens möjligt? Jag har börjat med tomater igen efter flera år och de växer ju inte alls... Börjar känna mig väldigt otålig.
Hundavel & Ras Ett vanligt argument för pudelkorsningarna är att de skulle vara allergivänliga, eftersom de inte fäller. Jaha, och varför inte köpa en...