Morris & Nolan träns

Solvira

Trådstartare
Vart kan man hitta dem?

Och så är det så att jag vill ha ett med aachennosgrimma (inte remont eller pullar, engelsk kan funka det också) i storlek x-full. Eller är M&N tränsen ganska stora i storlek så att man kanske kan ha ett full på en häst som normalt inte kan ha full längre (jag har gamla träns och grimmor till honom i stl full som funkar, men dagens små storlekar, nej det går bara inte... :crazy: ). Går det att få?

:bow:

Sv: Morris & Nolan träns

Finns inte det? :( Äsch, jag som inte tycker om varken remont eller pullar! Man kan kanske köpa ett med remont och köpa en annan nosgrimma till?
Däremot skulle jag väldigt gärna veta om de finns i X-full! Det är ju det som spelar roll! :bump:

Nej, det var just det jag inte gjorde heller... Men nu hittade jag ett Sabre träns i x-full, som var himla snyggt! :d (Och inte alltför dyrt heller ;) )

Annars är jag lite inne på Stübbens träns som heter Diana, det finns i x-full. Någon som har något att säga om det?

M&N har jag nog heller aldrig sett i aachen.... Har ett med pullar, det köpte jag på Hubertus i Malmö men vet ej om de har ngn hemmis. De finns på www.henrikssonsridsport.se oxå, men som sagt aachen?? Annars e de mkt bra träns, är nöjd med mitt!

Har aldrig haft Stübbenträns men det ska väl va bra kvalitet på deras vad jag hört. Börjes har iaf haft deras träns, de kan nog annars ta hem till dig så får du det billigt :d

Billigt, hur billigt då? :d

Men jag har två som jag tittar lite på nu. Ska jag ha det här i brunt;
dianab.jpg

Eller det här i brunt;
F-F208.jpg

De finns i x-full båda två och är inte alltför dyra! :banana: (Dyraste är det undre, som är ett Sabre och går på 1795 :-)

Senast ändrad:

Du kan ju först kolla om de finns ngt stübbenträns kvar i katalogen el på hemmisen. Annars ring o fråga, det e lättast men de ligger ju rätt lågt i pris om man jämför me "vanliga" hästaffärer. ett tips bara ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har precis köpt ett nytt träns, men vilket letande! Senast jag köpte ett var för kanske tre år sedan, gången innan tre år innan det... 2
Svar
20
· Visningar
1 747
Senast: supersonic
·
Utrustning Jag blir snart matt. Seriöst. Finns det inga bra träns i Sverige längre? Har för tillfället 3 (4) träns; Ett PS of Sweden med... 2
Svar
29
· Visningar
4 860
Senast: Houdinie
·
Utrustning Jag tänkte köpa ett nytt träns till min bamse-häst men det var visst svårare än vad jag trodde att hitta fina träns i x-full och...
Svar
5
· Visningar
2 658
Senast: Lydia
·
Utrustning Är i stort behov av hjälp just nu! ska beställa ett rundsytt döbert träns men är osäker på hur de är i storlekarna. Min häst är just på...
Svar
4
· Visningar
1 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka