Mörkt träns till ljus sadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hannalon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 088
H

hannalon

Har en brun häst, inte speciellt ljus och inte så mörk utan mer ljust chokladbrun.. Komplicerat...

Men i alla fall till frågan:
Mörkbrunt träns till tabacco färgad sadel??
Vad tycker ni?

Sv: Mörkt träns till ljus sadel?

Nja...
Jag gillar inte riktigt ljust läder på sadlar:angel:, men eftersom att det inte hör till saken kan jag väl säga att jag har ett mörkbrunt träns och en svart sadel, ser inte alltför tokigt ut, men ponnyn trampade sönder tyglarna så nu har jag ett par ljusbruna :eek:, ser helknasigt ut.

Det är väl inga problem att ha det, funktionen är ju viktigast, men jag hade köpt ett matchande träns.

Joo hade tittat på ett snyggt ljusbrunt träns (liiiite mörkare än sadeln) men nu hade dom det inte i hästens storlek när mamma skulle köpa så nu är hon på väg hem med ett mörkbrunt träns istället.. :crazy: Får väl kolla på det iaf.. gillar jag det inte får jag väl köpa nytt..:angel:

Jag ska precis köpa en mörkbrunhoppsadel men nu har jag ett tobaccofärgat träns (som min ponny passar såå bra i)..
Så det passar alltså inte? (han är fux)

Lite trådstöld, men jag måste bara fråga vad det är för sadel du har? :p

Ha precis det du vill ha och själv tycker är snyggt. Sak samma vad någon annan tycker! :idea: Självklart är det SNYGGAST när träns och sadel har samma färg, men SO WHAT om man råkar ha svart träns och brun sadel eller någon annan kombination. Ingen som dör av det liksom :cool:

Haha joo iförsej :) Ska kolla vad jag hittar :bump:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
389
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 946
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka