Mörka bokhyllor?

aprilmaj

Trådstartare
Jag är på jakt efter mörka - ej blanka svarta eller brunsvarta bokhyllor, bara enkla vanliga, med max 30 cm djup, runt 2 m höga, matta i färgen. De får se "gamla" ut men absolut inte moderna blanka. Finns det sådana????

Sv: Mörka bokhyllor?

IKEAs Billy-bokyllar finns i svart och svartbrunt. Står att de är 28 cm djupa och 202 cm höga, så det borde ju passa. Men de kanske också är för blanka?

Har du kollat på IKEA? De har haft en mörk serie som hette Markör men den kanske finns kvar på begagnatmarknaden.

delvis Kl

Tack för svar! IKEAs Billy är för mörk och blank, tyvärr. Annars hade den varit perfekt! Jag orkar inte måla om själv... Det skulle heller inte bli tillräckligt bra. Jag vill köpa färdigt den här gången.
Markör - den har jag inte sett. Ska se om den går att googla fram.

Tack igen för tipsen! Kom gärna med fler tips!

Senast ändrad:

Linda8142: JA! :laugh: Markör blir bra! TACK!!! :bow: Nu ska jag börja leta på Blocket!

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka