Morgonritualen ska ge All In och Fredricson chans på guld

Rio de Janeiro. Svenska OS-hoppet Peder Fredricson har hittat en vinnande formel.
För att hans OS-häst All In inte ska drabbas av korsförlamning igen åkte Peder till Rio de Janeiro tidigare än sina lagkamrater.
– Jag ville vara här när All In kom med flyget så att jag kunde se till att han redan från start fick röra på sig regelbundet, säger Peder Fredricson. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.dn.se/sport/os/morgonritualen-ska-ge-all-in-och-fredricson-chans-pa-guld/
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Han har vunnit OS-guld, VM-guld och EM-guld. Nu går stjärnhästen All In i pension. ”Ord kan inte beskriva hur mycket han har betytt för...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Blir det superhästen All In som Peder Fredricson tar med sig till VM i hoppning i augusti, den 16-årige valacken som Fredricson har...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Världsettan Peder Fredricson har bestämt sig för att kopiera OS-planen. Genom att matcha All In på samma sätt mot sommarens VM i danska...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson har sedan OS-silvret i Rio 2016 arbetat med att få sina rundor att bli snabbare. – Det har jag jobbat med, att komma...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp