Monte...igen

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Inköpt en fin montesadel... så nu fattas ännu mer kilo så klart :p
ni som rider med viktvojlock hur ser eran ut? vart köpte ni den? De måste vara snabb leverans för jag behöver den nästa måndag :cry:

Tacksam för svar :bow:

Sv: Monte...igen

Min är en svart lädervojlock med 4 fickor på.
Funkar riktigt bra.

Jag pmar dig, för jag gissar på att jag inte får länka ut vart jag köpt den (?) :)

Jag har en kompis som rider med viktvojlock. Hon lyckades på något sätt tappa sina vikter i sista sväng. Vann loppet men blev diskad :crazy:

Nu försluter hon den väl :p

Min är en svart lädervojlock med 4 fickor på.
Funkar riktigt bra.

Jag pmar dig, för jag gissar på att jag inte får länka ut vart jag köpt den (?) :)

Hej vore snällt om du kunde skicka ett pm med länk till mig med är nämligen också ute efter en(:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 589
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 540
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 513
Senast: Pyrran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 433
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka