Mönster till hundkläder?

Zlatan

Trådstartare
Finns det någon som har det? Gärna till små hundar (ca 4 kilo).

Senast ändrad:
Sv: Mönster till hundkläder?

Ja, jag har precis köpt två mönster därifrån.

Om länken inte funkar så sök på google efter "röda tråden".

För att hitta hundkläderna så går du in på menyn till vänster. Välj MÖNSTER, sen CRAFT och sen SPECIAL eller nått sånt tror jag.

Det var jättelätt att beställa, tog bara tre dagar innan jag fick det på posten!!!

Jaha, nu ser jag vart länker gick. Sorry. Kanske är .com på slutet då... Men företagtet heter i alla fall röda tråden och finns på google.

Hihi du hade skrivit .se istället för .com i länken ovanför. Om du klickar på den så fattar du nog varför jag blev förvirrad. ;) Nu har jag hittat rätt iallfall :D . Tack

haha, nu blir det hujedanes så mycket kläder till den stackars lilla valpen!! :angel: :rofl:

Åh, det blir till att sy ändå? Dags att köpa in paljettyg och tyll till den lille stackaren. :rofl:

Jag kan inte sy :eek: jag ska fjäska för min brors flickvän. Hon är en jäkel på sånt. :D

Jag ska försöka rita upp de delar jag vet man kan behöva, sen kan man ju "bygga på" ärmar, ben osv, skräddarsy kläderna liksom:)

T_CKE.sized.jpg

Fråga gärna om ngt är oklart :p

Så lite så. :D

Hoppas du förstår hur det är tänkt :angel: Man kan göra vad man vill med den sen, jacka, tröja, täcke mm.

Tänk på att inte ta för liten omkrets i halsringningen, det kan bli svårt att ta av och sätta på. :p

x1pbglk-vqL4BuNncn5nyAF64nkia-Qnz-VCgUJ86_tRQUJlItVT5hcwMCyLcYinlng54-5cNjKRpfdlBNke1w8-sTxjQ4oCISLj-w--6-iGHKYEGAnHsrzimy58-qKH2BicbzYJJyVAetSjf0NgG392w

x1pbglk-vqL4BuNncn5nyAF64nkia-Qnz-VCgUJ86_tRQXb04i4eAgwyaPTz1uw4Vz56zO7ENgrPr4rEbmfWCtzAWgxzlYJlVENpl73-HPXfI6ZPHxcO8kFGI2XmSmMim7XeC2EhnxgpGt4Mg-5HBvRIA

Detta täcket sydde min man till min dobbis från ett för litet hästregntäcke. Det blev lite stort för henne, men det duger. Jag skulel vilja ha ett täcke till min valp, också dobbis så jag funderar på om jag ska köpa ett hästtäcke för en hundring ( har fått erbjudande om det), men det är ett vintertäcke så jag tror det blir för varmt för henne. Till den lilla blandrashunden vill jag gärna ha en likadan tröja som någon här sydde till sin pinscher, den var så fin! :love: Men det kan itne jag sy så det får bli ett litet täcke till henne också!

:rofl: härligt täcke! När jag såg det först blev jag förvånad "Jaså syr Thermo Master likadana hundtäcken också"

Till trådskaparen:
Jag har sytt två olika täcken till min hund och då har jag tagit mått på henne helt enkelt. Men det har ju visserligen blivit ganska enkla täcken, men helt funktionella!

eldione skrev:
:rofl: härligt täcke! När jag såg det först blev jag förvånad "Jaså syr Thermo Master likadana hundtäcken också"

Till trådskaparen:
Jag har sytt två olika täcken till min hund och då har jag tagit mått på henne helt enkelt. Men det har ju visserligen blivit ganska enkla täcken, men helt funktionella!
Nej, tyvärr, men visst borde de? :D

Hittade en ny länk till olika kläder, dock mest mindre hundar, och inte så varma tex...

:smirk:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 258
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 879
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama