trottoarbonden
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är fina men de har ju typ legat i årgångstopp i Frankrike sedan första årgången kom ut på CIC1* nivå för några år sedan.Härligt med två Jaguar Mail avkommor i topp
De är fina men de har ju typ legat i årgångstopp i Frankrike sedan första årgången kom ut på CIC1* nivå för några år sedan.
Frågan är bara vad som händer med dessa lovande unghästar mellan två och trestjärnigt.. De äldsta avkommorna är ju elva år och tyvärr inte särskilt vanliga på trestjärnig nivå
Tradigt med din häst. Men oxå ett intressant ämne gällande vart de lovande unghästarna har tagit vägen.Jag har en hemma i stallet som mkt väl kunde ha varit på den nivån.... Om inte om funnits
Super mamma som gått *** och rör sig väldigt bra och hoppar fantastiskt. Men så kom det där om igen..
Buköppnad två gånger vilket gjort att hon inte gjort något alls
Ja jag undrar också var de tar vägen för de finns ju och har presterat som unghästar.
Dom hoppar kanske inte tillräckligt bra när det väl kommer till kritan, eller så är dom inte så modiga. Eller så har dom ingen hållbarhet. Nått av de tre måste det ju vara.
Fast i mitt fall som utlandssvensk ser jag ju inte de svenska lika myket som jag ser de franska och de lyser med sin frånvaro.Fast jag tycker att de absolut hoppar tillräckligt bra. Men något måste det ju vara eller så är de helt enkelt lite sena.
Vet inte riktigt när han började att betäcka utanför Frankrike, de två första årgångarna var bara i Frankrike dvs 02 och 03. Han kom till Sverige 2007 och det var ju en hel del med i Falsterbos unghästchampionat ffa bland 6åringarna