Mökkur frá Hofi I

Sv: Mökkur frá Hofi I

Varför frågar du? Du rider väl hos Carina (eller har din häst där?). Du träffar väl honom?

/Malin

Jag har ingen aning om vad det är för häst,
däremot så har jag sett en otrooooligt vacker svart hingst som heter Höttur frá Hofi 1,
och jag blev såååå kär i den där vackra hästen :love:

Men få se bild, eller nåt på den där hästen :)

Men sen om det är som Freyr säger, varför undrar du då, om du träffar den ofta själv?

Var också lite nyfiken på honom när han kom till Sverige. Men sen har man inte hört något om eller från honom. Synd!

Varför frågar du? Du rider väl hos Carina (eller har din häst där?). Du träffar väl honom?

/Malin
Jag rider där ca en gång i veckan och brukar inte precis gå in ofta i privatstallet. men jag tycker han är fin och är bara nyfiken på vad ni andra tycker ??

Med tanke på hur mkt han kostade så har han väl inte gjort några superprestationer ..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka