Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I slutet av juli-början av augusti kommer vi ha möhippa för min bästis
Vi ska träffas alla 14 den 5 april och planera lite!
Har pratat lite löst om bastuflotte iallafall
Skriv gärna om de möhippor ni varit på/arrangerat!
Jag har arrangerat två och varit med på min egen, men det jag tycker är viktigast är att utgå ifrån vad bruden tycker är roligt. Jag har träffat på möhippegäng där bruden ser ut att vilja döda sina kompisar och det känns verkligen inte som någon kul grej.I slutet av juli-början av augusti kommer vi ha möhippa för min bästis
I slutet av juli-början av augusti kommer vi ha möhippa för min bästis
Jag hade världens bästa möhippa, de hade liksom utgått från mig och gjorde dagen så som de visste att jag skulle uppskatta!
Vi var typ 8 st och jag tycker det var lagom, då hinner man liksom prata med alla och alla hinner bonda lite.
Dagen började med att de kom med bubbel på morgonen (en sommardag med perfekt väder!) och klädde på mig ett linne med texten "fru ..." och de hade på sig likadana linnen där det stod något i stil med "brudens någonting."
Sen åkte vi till ett dansställe där vi hade danslektion i latinodans, skitskoj! Sen gick vi in mot centrum och under tiden så hade vi olika tävlingar där jag tävlade mot någon ur gruppen. Typ frågesport, vem får in flest marshmellows i munnen, tugga snöre snabbast, "löptävling", samtidigt som bubblet flödade
I centrum blev det picknick där de dukade upp en massa goda kakor (jag älskar kakor och de hade tagit reda på mina favoriter och bakat dem!).
Sedan gick vi vidare till en gymnastlokal där ena tjejen fixat en bana vi skulle ta oss igenom, jag först... Lagom lullig så det gick inte snabbt eller var graciöst, men vi körde på till "run the world" med Beyonce.
Efter det så duschade vi och de hade fixat fram tre olika klänningar, accessoarer och skor till mig att välja mellan, så vi gjorde oss fina och även en sminkös kom! Samtidigt var det massa gottigt, lite mer frågesport och sen gick vi ut och käkade.
Efter det gick vi och dansade lite på ett dansställe. Helt fantastisk dag, jag dansade sönder skorna!
Det blev så lyckat eftersom de hade utgått från vad de vet att jag skulle gilla. Jag älskar att röra på mig och träna, jag älskar kakor, jag älskar att klä upp mig och de liksom bara fixade en sån dag! Det och finfina människor!
Allt detta filmades och en rolig video klipptes och visades upp på bröllopet.![]()
Hur visade ni upp filmen sen?projektor? Det kom upp på "mötet" igår, att filma med gopro och sen klippa ihop och visa på bröllopet!
Lät som en helt fantastisk dag!
Flotten verkar bli inställd
Det blåser storm ute... vår plan B är ett spa här i stan som har drop in.
Känns skittrist!
Tråkigt.Ni kan inte boka något annat på kort varsel?
Finns tyvärr inte jättemycket att göra härvåran plan C är liksom att ta med henne på shoppingrunda i stan...
Högt upp i Norrbotten.
Luleå![]()
Högt upp i Norrbotten.
Luleå![]()