Moheda 26/12

Kamomilla

Trådstartare
Idag kom PMet och det visar sig att jag har fått domarändring på Mirre, så nu är det risk att de krockar.

Det var så väldans bra när jag anmälde båda, samma domare = samma ring och ingen risk för krockar.

Nu gäller det att hålla tummarna att den ena domaren är snabb och den andra lite långsammare. Ska in som nr. 61 i ring 1 med Cassandra och som nr. 50-53 med Mirre i ring 4.

Är det någon mer som ska dit och ställa?

Sv: Moheda 26/12

Är det den inoff. som anordnas av Sv bergs & Herdehundsklubben? :) Har en kompis som ska dit, så jag ska följa med henne & anmälde mig då också! Vilken domare har de ändrat? Har inte fått mitt Pm ännu..

Senast ändrad av en moderator:

De har flyttat grupp 9 till Christina von Krusenstierna.

Om de har ändrat mer vet jag inte.

Det är två Aussie och fem Havanaiser anmälda iaf.

Ok! Jag blir lite orolig eftersom jag inte fått mitt PM ännu. :crazy: Betalade in 2 dagar innan sista, kan ju varit innan en helg. Men hoppas att det inte blivit något fel.. Anmälde du över internet, på deras hemsida?

Det är tre DP.

På framsidan av PMet så står det att de som ej fått nummerlapp med utskicket får det när de visar upp kvitto, alternativt betalar vid inskrivingen/vet. kollen.

Så du borde nog få ditt PM imorgon, ring och kolla annars.

Ok, jag får göra så! :) Lycka till förresten! Är vi i samma ring?

Nej det är vi inte, jag är i ring 1 med Aussien och ring 4 med Havanaisen. Du är i ring 2.

Vi kanske springer på varandra ändå, det är ju inte så stort :p

Nej det är vi inte, jag är i ring 1 med Aussien och ring 4 med Havanaisen. Du är i ring 2.

Vi kanske springer på varandra ändå, det är ju inte så stort :p

Ok, tack. Det gör vi säkert! Det ska bli roligt att åka på en liten utställning. :) Ingen mer här ifrån som ska dit?

Om jag är iklädd nummerlapp så har jag nr. 61 och 293.

I min närhet förutom hundarna så finns även ett styck 5-årigt blont yrväder till son :D

Ok, ska se om jag ser dig! :) Ringde till dem idag, och de hade inte min adress, därav hade de inte kunnat skicka PM'et. :o Men nu är det löst iaf och hon skulle skicka det imorgon. Jag har nummer 134 om jag inte minns helt fel. :)

Senast ändrad av en moderator:

Däckade i maginfluensan. Startade strax efter att Mirre var badad, så det blev ingen utställning för våran del :(

Hur gick det för dig då?

Däckade i maginfluensan. Startade strax efter att Mirre var badad, så det blev ingen utställning för våran del :(

Hur gick det för dig då?

Men usch så typiskt! :( Har hört flera hundar som haft det nu.. :crazy:

Gina fick hp och blev bir så jag är nöjd. :)

Hade varit något jobbigt att sitta på tåget upp annars :cool: Jag var dock pigg, men trött på annandagen, ungarna och mamma totaldäckade.

Nej usch så tradigt. :( Vilken utställning ska du på här näst då? :)

Liknande trådar

E
Hästmänniskan Har en liten fundering vad ni hade gjort i denna situation. Hade under en period en ägare med fyra hästar inackorderade. Kom och...
Svar
9
· Visningar
1 757
Senast: Blomskan
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 324
Senast: Gnist
·
Ridning Rejäl bäsicsfråga som egentligen borde vara lätt som en plätt, men men :p ; Tips för att lära bort eller undvika att hästen får för lång...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
14 656
Senast: flashlight
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 420
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka