Sv: Mögel

ahh ok då är jag inte helt fel ute, måste släppa ut min häst på nätterna igen för att undvika kronsik hosta kanske...ska byta stall snart ändå

Sv: Mögel

Halloj! håller med - visst kan de få det! Mögelsporer är lättflyktiga. Jag har tom en kompis som under en natt sov i ett hus som hade mögel i sig... fick itne upp ögonen - de hade klistrat igen, och kunde knappt andas... sen när man tänker att hästar är ännu känsligare än oss människor.... Bra att du ska byta stall och visst går det att ha hästarna ute nattetid nu! Kronisk hosta är INTE kul at tas med....
Önskar dig lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
657
Senast: Alexandra_W
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: AbCdE
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 167
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka