Moderatorer och Gunnar!

MaRomer

Trådstartare
Har funderat ett tag nu och undrar varför man inte kan få en förklaring till varför en tråd tas bort eller blir låst.....

Det räcker med ett Pm så att man inte letar och tror att man har blivit glömsk=/

Har flera gånger varit med om att trådar har "försvunnit" och tror att jag vet varför men inte alls är säker....

Är det för mycket begärt att skicka ett PM tilll TS?????

Tacksam för svar!!!

//MaRomer

Sv: Moderatorer och Gunnar!

Men lugna ner dig lite, du kan ju inte begära att få ett svar 11 minuter efter att du postade första inlägget. ;)

Jo då det kan man om man sitter på modem=)...hehehehe E inte inne så ofta och vill ju inte missa något... Vet att det fiinns kvar nästa dag oxå!=)

11 min e lååång tid om man väntar=)=)=)

På vissa forum, är det ett flertal trådar som dagligen låses eller tas bort, på så enkla grunder som att det finns en EXAKT likadan tråd två rader längre upp, eller att förkklaringen finns i forumets samlade regler, som alla godkände när de blev medlemmar, eller också i den extra-faqen som finns i de flesta underforumen.

Ska vi moderatorer, förutom att flytta trådar rätt, säga till otrevliga användare, radera direkta forumregelvidriga trådar också, sitta och skriva PM till ett hundratal användare flera gånger i veckan, då lär tiden, när man inte jobbar, studerar, är i stallet, städar, lagar mat, äter och sover, inte räcka till. Trots att vi har utökat moderatorskaran senaste året.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
en moderator, som skulle bli SÅÅÅÅ glad om användare orkade läsa även de låsta trådarna längst upp i forumen. :bow:

Senast ändrad:

Jag har läst detta men i 2 av de trådar jag har fått bort tagna har jag verkligen inte förstått varför!!!

Alla är inte "otrevliga användare" utan vanliga personer som helt enkelt måste vara för tröga för att fatta!!!!!!! (tex jag....)

Tack för svar!

mvh malin

Jag tror inte att jag sa att "alla användare är otrevliga" heller, om jag gjorde det, så ber jag om ursäkt.

Men OM man nu som trådskapare elelr trådsvarare unddrar varför den och den tråden blev låst eller slängd i papperskorgen, svarar åtminstone JAG gärna på PM, från den som undrar om jag är moderator för gällande forumtråd.

Så skicka gärna ett PM, till berörd moderator. Många av oss skäller värre än vi bits.

Mvh

IngelaH

Senast ändrad:

Du menade nog inte så men det var så jag uppfattade det!

Men det löste fortfarande inte mitt problem...

Kan man inte fixa så att när ni tar bort/låser en tråd kryssar i ett alternativ som sedan automatiskt skickas till TS..

Tex:

Hej.

Din tråd "blablabla...." raderas/låses pga:

1. Finns redan en tråd om detta ämnet
2. Håller sig inte inom forumets gränser...
mm mm mm mm

Mvh blablabla

Givetvis ger man bara 1 anledning!
Eller är detta en omöjlighet???
'
mvh malin

Tyvärr, tror jag att det enklast ändå är att man som långnäsad trådskrivare själv.

Så skicka gärna ett PM, till berörd moderator. Många av oss skäller värre än vi bits.

Då Gunnar redan nu, som det är får leta reda på alternativa layouter och forumuppdateringar för att utveckla sidan. Och det är ju något som också många gånger, stressar och retar en del användare, som genast säger... "Det var bättre förr."

Med vänliga hälsningar.

IngelaH

Tyvärr, tror jag att det enklast ändå är att man som långnäsad trådskrivare själv.

Då Gunnar redan nu, som det är får leta reda på alternativa layouter och forumuppdateringar för att utveckla sidan. Och det är ju något som också många gånger, stressar och retar en del användare, som genast säger... "Det var bättre förr."

Med vänliga hälsningar.

IngelaH

Skulle jätte gärna skicka en förfrågan till berörd moderator om det nu var så att jag visste vem det var som tog bort tråden=/...Men inte ens det vet jag....

tack!

mvh malin

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 113
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 685
Senast: Lhas
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
31 534
Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 624
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama