Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår nog inte. Menar du syntetsadel jämfört med lädersadel?Eller ja de kanske inte är mocka sitts. De kanske är syntet men ni förstår nog vad jag menar. Men iallafall för och nackdelar med det.
Eller ja de kanske inte är mocka sitts. De kanske är syntet men ni förstår nog vad jag menar. Men iallafall för och nackdelar med det.
Du får nog kolla det, mocka och syntet har exakt noll likheter vad gäller frågeställningenEller ja de kanske inte är mocka sitts. De kanske är syntet men ni förstår nog vad jag menar. Men iallafall för och nackdelar med det.
Jag vet inte riktigt vilken modell. Men iallafall en western sadel. Men jag ska ladda upp två bilder så ni kan se ungefär hur jag menarKanske lättare att skriva ut vilken sadel det rör sig om?
Oki ta k för svarDet är en smaksak så om du kan prova innan du köper?
Man får mer grepp i mockan såklart och är mer "fri" i läder. Beror på vad för byxorn man rider i med såklart
Oki tack för svar jag får se om jag kan få prova någon innan jag köperJag gillar bara läder/skinn sits. Har du inte möjlighet att testa och rida i båda varianterna innan du bestämmer dig?
Man "fastnar" i mocka, har aldrig tyckt om helskodda ridbyxor under alla år jag red engelskt heller, just för att man fastnar