Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips! Ja det går ju att ha olika apparater som förstärker signalen och sånt. Vad betalar du i månaden?Jag har Telias mobila bredband med obegränsad surf. Haft det i en massa år och det fungerar superbra om jag är nära modemet, värre är det när jag är en bit ifrån. Men sånt kanske kan lösas?
Det minns jag dock inte..Tack för tips! Ja det går ju att ha olika apparater som förstärker signalen och sånt. Vad betalar du i månaden?
Ni som inte har fiber eller liknande, vad har ni för bredbandslösning och hur fungerar den? Jag behöver kunna jobba hemifrån, med e-möten osv, och det gejmas och streamas en hel del. Vi har fiber med Bahnhof nu men ska flytta.
Min kopparledning försvann för några månader sedan, och jag har haft mobilt bredband med obegränsad mängd från Bredbandsbolaget sedan dess. Efter första veckorna, när det var lite fix med att få det att fungera optimalt, har det funkat bra. Jag har videomöten, streamar film etc.Ni som inte har fiber eller liknande, vad har ni för bredbandslösning och hur fungerar den? Jag behöver kunna jobba hemifrån, med e-möten osv, och det gejmas och streamas en hel del. Vi har fiber med Bahnhof nu men ska flytta.
Ouff, vad pengar en kan spara om en har möjlighet att välja bland fler leverantörer.Jag har ett familjeabbonemang hos Telenor och betalar 169kr/mån för mobilt bredband med fri surf. Vi har ett ganska stort hus med två våningar och streamar mest och ena barnet gejmar mycket, både online och inte, och vi har aldrig några störningar.
Vi hade fiber innan men har sagt upp det nu eftersom det mobila bredbandet funkar så himla bra och mycket billigare.
Ouff, vad pengar en kan spara om en har möjlighet att välja bland fler leverantörer.
Men jag är egentligen glad att jag faktiskt har en mast så jag kan ha en ok uppkoppling, det var inte givet när de tog bort kopparlinan. Blir bara lätt avundsjuk och får värk i plånboken när jag ser sådana siffror...