Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har iPhone 7 och den tar riktigt bra bilder. Även min iPhone 4S tog bra bilder och jobbets Samsung galaxy mini S5 tar bra bilder. Vad är det för Samsung du har?Vilka mobiler har bra kameror?
Har en Samsung, men det blir så suddiga bilder...
Och dåligt ljud
Har Samsung Galaxy J3Jag har en samsung s6. Den tar riktigt bra bilder
Har Samsung Galaxy J3
Ok. Har 3. Kan man byta telefon då?Det förklarar saken. J3 är en av Samsungs budgetmodeller, där kameran har fått stryka på foten.
Vill du fortsätta på Samsung spåret köp nån av S-modellerna så kommer du se ett stort lyft på kameran. Från S6 och framåt har Samsung riktigt bra kamera .
Funderar du på S7:an så är den hyffsat prisvärd nu. Även om du får mkt mer för pengarna med oneplus.
Klart man kan, du kan ju prata med 3 så kan du säkert få något bra erbjudande också.Ok. Har 3. Kan man byta telefon då?
Ok. Ska höra med dem. Abonnemanget går ut i maj. Ska göra om det då. Betalar alldeles för mycket nu...Klart man kan, du kan ju prata med 3 så kan du säkert få något bra erbjudande också.
Får bli en samsung som jag är van vidJag har Samsung S7 och är väldigt nöjd med den kameran.
iPhone X verkar ju ha helt fantastisk kamera, men då kostar det ju också
iPhone X verkar ju ha helt fantastisk kamera, men då kostar det ju också