@MidnightSoul Skulle inte ett slagbord i stil med IKEA Norden få plats någonstans hos dig? Hopfällt tar det verkligen ingen plats och har dessutom gott om förvaring i lådorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur känner du inför att komma hitt å sätta hjul på den@MidnightSoul Skulle inte ett slagbord i stil med IKEA Norden få plats någonstans hos dig? Hopfällt tar det verkligen ingen plats och har dessutom gott om förvaring i lådorna.
Hur känner du inför att komma hitt å sätta hjul på den
Finns det vettiga ihopfällbara stolar ens? Dom som finns på kurser är döden för min svanskota då jag smashat den 2 ggr.
Japp, stora problemet är att halen är vettig storlek men alla dörrar finns där vilket gör ytan helt oanvändbar. Vardagsrummet är fullt, ställer jag nånting mer där kommer det bli ett evigt konstant flyttande på det. Trivs inte med loftsäng hade det i gamla lägenheten. Blir varmare där uppe eftersom värmen stiger. Då sover jag inge bra.Haha Behöver det vara portabelt så är det nog svårt, liksom bekväma hopfällbara stolar.
Om ytan är så extremt begränsad så är det nog bara att prova ett sådant där sängbord, det värsta som kan hända är väl att det inte blir använt? Jag hade valt det större för utrymmets skull. Vi hade något liknande fast utan justerbara ben som användes när vi tittade på film på ena laptopen i sängen. Gick inte att surfa/skriva på, inget utrymme att vila händer och armar på i en normal ställning.