Mjukbomsadel

Ja. Det var rena skämtet, tyvärr. Att ens komma upp i "sadeln" är ett äventyr eftersom den är minst 20 cm tjock och dessutom glider i sidled...

Jodå, och måste ju då säga att aldrig igen!
Hemskt, som en soffkudde fastspänd på ryggen, ligger definitivt inte stilla.
Har svårt att tro att den fördelar vikten jämt över hela ytan.
Inget att rekomendera.

Den som ser ut som en väl utsliten och omstoppad köksdyna :o, usch nej det kommer aldrig att hända. :crazy:

Jo, den kostar den också. Fast inte så mycket vad det verkar.Tror det var 3.500 kronor.Tack för era svar! :bow:
Nu behöver jag inte fundera mer på det! Men jag tar gärna emot fler synpunkter. Det kanske finns någon med positva erfarenheter av den?

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 533
Senast: Elise4321
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka