Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Biiild på freaky smajlet?
Jag lyckades bara se när Alice hade tre vuxna hörntänder och en mini så jag är nyfiken!
Sådär har båda mina senaste katter sett ut i tandskifte. På den ena lossade mjölktanden mer och mer. När den var så lös att den nästan lossade av sig själv pillade jag lite på den så lossade den. Så jag har en liten kattmjölktand i en burk här hemma. Den väntar på att tandfen ska ha tid för katters tänder också
5 dagar gammal bild, får se om jag kan fixa en färskare ikväll
Haha jo det går bra! Ibland är jag förvånad över att Igor överlever Götes hårdhänthet förvisso men rätt vad det är är det Igor som jagar Göte så jag antar att det mest är jag som är mammig...Så sööt
@gul_zebra Hur går det mellan de två nya samborna förresten? Den ena var inte så lycklig va?
Åh lyx! Jag är där och känner jag också, men än sitter de. Vore ju kul om man kunde få ha kvar en mjölktandSådär har båda mina senaste katter sett ut i tandskifte. På den ena lossade mjölktanden mer och mer. När den var så lös att den nästan lossade av sig själv pillade jag lite på den så lossade den. Så jag har en liten kattmjölktand i en burk här hemma. Den väntar på att tandfen ska ha tid för katters tänder också
Så de leker med varandra?Haha jo det går bra! Ibland är jag förvånad över att Igor överlever Götes hårdhänthet förvisso men rätt vad det är är det Igor som jagar Göte så jag antar att det mest är jag som är mammig...
Leker med varann, plågar varann... Vem vet, det är katterSå de leker med varandra?