Mjau Torrfoder

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Isidor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 690
Sv: Mjau Torrfoder

Mina katter blir väldigt dåliga på sådant foder. De enda som fungerar är Hills och Lone Star. Vi kör med Hills, en 10 kg:s säck räcker i 3-4 månader åt våra två små busar.

Jag tycker om det för att det är billigt!

Vår huskatt skulle aldrig få för sig att smaka ens. Han äter bara RC Outdoor (säkert mest för att det är dyrt...).

Stallkatterna äter Mjau med förtjusning och ser ut att må bra av det.

Mjaus torrfoder är mycket prisvärt. Kvalitén är bättre än det låga priset tyder på.

Nu får inte mina katter torrfoder längre, men hade de fått det hade det blivit Mjau. Tidigare, under tiden de åt torrfoder, fick de Hills, RC, JW, Nutro choice osv. Men jag skulle minst lika gärna ge dem Mjau i dag (förutsatt att deras magar gillade det, vilket gäller alla foder).

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
477
Senast: Keb71
·
Katthälsa Jag vill ju helst att Norris äter en blandning av torr och våtfoder, lite torrfoder för tänderna och för att det kan stå framme för...
Svar
5
· Visningar
475
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
456
Senast: Krålus
·
Katthälsa Vilket torrfoder anser ni är bäst? Katten är kollad av veterinär nyligen med blodprov osv utan att ha hittat några uppenbara fel...
Svar
2
· Visningar
304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka